Нов адрес на germany link:

Germanwings

Germanwings
Lufthansa

Германия-плацдарм на Сащ за електронен шпионаж в Европа


Германия-плацдарм на Сащ за електронен шпионаж в Европа

Скандални разкрития в Германия: местни фирми нелегално са снабдявали с оръжие режима на Кадафи !!!

https://anon.click/dulaw85

Скандални разкрития в Германия: местни фирми нелегално са снабдявали с оръжие режима на Кадафи !!!

Германската разузнавателна служба БНД е шпионирала журналисти

https://pod.disroot.org/posts/1065681


Германската разузнавателна служба БНД е шпионирала журналисти


публикувано на 24.02.17


Германската разузнавателна служба БНД е шпионирала журналисти от Би Би Си, вестник “Ню Йорк таймс”, агенция Ройтерс и други медии.

За това съобщи на интернет сайта си германското списание “Шпигел”, позовавайки се на автентични документи, получени в редакцията му. Поне 50 телефонни и факс номера и имейл адреси на журналисти и редакции били в списък за проследяване от 1999 година.

Сред шпионираните журналисти са били и кореспонденти в Афганистан.

Пълното разследване на “Шпигел” се очаква да бъде публикувано утре в печатното издание на списанието.

“Дойче банк”

https://pod.disroot.org/posts/1036743
Пералнята “Дойче Банк” извършила обстойна проверка на личните сметки на американския президент Доналд Тръмп
.
https://pod.disroot.org/posts/980879
“Дойче банк” се извини за свои измами
.
https://pod.disroot.org/posts/960632
Глобиха Дойче Банк с 630 милиона долара заради руска схема за пране на пари
Държавно устройство: федерална република. Държавен глава -президент, избиран за срок от 5 г. от специално свикано федерално събрание. Законодателен орган - парламент с две камари (Бундестаг и Бундесрат). Изпълнителен орган - правителство с федерален канцлер, който се избира от Бундестага. Министрите се назначават от президента по предложение на канцлера.
Watch 24-hour Al Jazeera English news online live broadcast right here.

събота, 24 септември 2011 г.

Немски боклуци в София - купиха трамваи втора употреба от Германия

БЕЛЕЖКА:ВОЗИЛ СЪМ СЕ НА НЕМСКИ ТРАМВАИ ВТОРА УПОТРЕБА В СОФИЯ - ОТВРАТ,ГАДОСТ !

С ВРАТИ ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ,ЯВНО ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ТРАСЕ С ЕДНА ЛИНИЯ НАПРЕД И НАЗАД,ТЕСНИ И ПРОДЪНЕНИ !


СТАВАТ САМО ЗА ПРЕВОЗ НА ЖИВОТНИ,А МОЖЕ БИ И ЗА СТАРО ЖЕЛЯЗО!

:::

35 композиции излизат на цената на една нова мотриса

Немски трамваи в София от октомври

Комфортните возила ще се движат по линии 8 и 11

АЛЕКСАНДЪР МИХАЙЛОВ

Част от новите трамваи ще се движат по линия 8.

ЗДРАВКА АНДОНОВА

24.09.2011

20 немски трамвая ще бъдат пуснати в движение в столицата след 1 октомври. Мотрисите, които са втора употреба, ще минават по маршрутите на линии 8 и 11. В момента возилата, които са закупени от немския град Хале, се дооборудват, обясни пред „в мо” шефът на Столичния електротранспорт Евгени Ганчев.

Преди година в експлоатация бяха пуснати 15 трамвайни композиции, които са закупени от Лайпциг. Те се движат по линия 22 и

вече са изминали над 350 хил. км

„По принцип стойността на един чисто нов трамвай е между 5 и 5,6 млн. лв., а ремонтът и модернизирането на стара българска машина струва до 200 000 лв. Общата цена на мотрисите, които купихме от Лайпциг и Хале, е около 5 650 000 лв. Т.е. на стойността на един нов трамвай ние сме купили 35 композиции. Виждате за каква разлика става въпрос. За съжаление не можем да си позволим да подменим трамвайния парк на Столичната община с изцяло нови машини”, обясни Ганчев. Очаква се закупените машини от Германия да се изплатят за около 2,5 години.

На всички нови трамваи Столичният електротранспорт монтира GPS и тикет системи, както и се поставят табели и озвучителна система. В ход е и обучението на всички ватмани в депото, които са около 180 човека.

„Освен че изглеждат по-добре, тези трамваи са доста по комфорти и за пътниците, и за ватманите. Освен всички други технически и експлоатационни предимства те са с много добро отопление и част от тях имат климатизация на ватманската кабина, така че столичани веднага ще усетят разликата”, обясни още Евгени Ганчев. Той увери, че няма съмнения за сигурността,

въпреки че мотрисите са втора употреба

Те са произведени през 80-те, но били модернизирани в периода между 1993 г. и 2003 г. Покупката на трамваи втора употреба е нормална практика в редица източноевропейски страни, допълни Ганчев.

Столичният електротранспорт закупи мотрисите след два търга. При първия дружеството закупи директно от Лайпциг трамваите на цена 180 000 лв. без ДДС за композиция. „Във втория търг участваха 3 фирми, но бе спечелен от фирма „Елиа” АД, защото представи оферта, отговаряща на всички изисквания на конкурсната документация. Купихме трамваите чрез тях от Хаваг - Хале на цена около 130 000 лв. за композиция”, обясни Ганчев.
.
Евгени Ганчев, шеф на Столичния електротранспорт: Купуваме модерни тролеи по европроект


- Г-н Ганчев, има съмнения, че по отношение на цената сделката за 20 трамвая не е много чиста.
- По принцип всеки конкурс и всяка сделка могат да бъдат поставяни под съмнение, защото във всяка процедура печели само една фирма, а другите губят. Истината е, че при нас официални възражения не са постъпвали. За мен има два основни въпроса при всяка сделка, в която става въпрос за парите на столичани: дали търгът е прозрачен и каква е ползата от него. По отношение на прозрачността – документацията е одобрена от общинския съвет. Общински съветник беше част от техническата комисия, която отиде до депото в Хале, за да подбере мотрисите и ремаркетата и да се запознае с условията на експлоатацията. Обществената полза е очевидна – столичани ще се возят на 35 по-модерни и комфортни композиции от съществуващите в момента, които са на доста приемлива цена по отношение на финансовите възможности, които имаме.

- В търга са участвали три фирми. Защо две от тях бяха отстранени?
- При втория конкурс всички участници бяха посреднически фирми, но едната фирма предлагаше 14 вместо 20 броя, и то в условия на междувременна продажба, а в условието на търга имаше изискване за минимум 20 броя. Втората фирма отпадна, защото предлагаше трамваи, неотговарящи на техническите условия като степен на модернизация и година на производство – след 1980 г.

- Кога ще пуснете нови тролеи?
- През 2009 г. “Столичен електротранспорт” ЕАД проведе съвместно с Европейската банка за възстановяване и развитие процедура за доставка на тридесет нови единични тролейбуса. В резултат на това се сключи договор между Skoda Electric a.s. и “Столичен електротранспорт” ЕАД за закупуване на нови нископодови тролейбуси. Те от година са в експлоатация по линии 4, 5 и 11. Мотрисите са от най-модерните в света и пътниците са изключително доволни. В момента в Брюксел е внесена за одобрение апликационна форма за проект „Интегриран градски транспорт в София”, по която се очаква да получим безвъзмездно финансиране от 50 млн. евро. За периода 2011 – 2013 г. предстои доставка на 50 нови нископодови съчленени тролейбуса, които също ще са много модерни. По този начин над 80% от тролейбусния парк на столицата ще бъде изцяло обновен.

в мо / BgTimes.Net